Συχνές ερωτήσεις

Ε:  Πως να παραγγείλω από την ιστοσελίδα σας;

Α:  Επιλέγετε από τις κατηγορίες την ομάδα των προϊόντων που σας ενδιαφέρει και κατόπιν το ίδιο το προϊόν.  Βλέποντάς το μεμονωμένα, πατάτε το κουμπί «ΑΓΟΡΑ» και το βάζετε έτσι στο καλάθι.  Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία έως ότου να έχετε τοποθετήσει στο καλάθι όλα τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.  Βλέποντας το καλάθι, μπορείτε να αυξήσετε τον αριθμό των προϊόντων που έχετε ήδη επιλέξει, ή και να τα διαγράψετε.  Μόλις τελειώσετε με τις διορθώσεις, πατάτε το κουμπί «ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ» έτσι ώστε να εισάγετε τα στοιχεία σας και να ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας.  Ακόμα και στο τελευταίο στάδιο, σας δίνεται αρκετό περιθώριο να διορθώσετε ή και να ακυρώσετε τη παραγγελία χωρίς καμία απολύτως επίπτωση.

 

Ε:  Είναι απαραίτητο να κάνω login;

Α:  Για την πλοήγηση στο site, δεν είναι απαραίτητο.  Μόλις όμως ολοκληρώσετε τη παραγγελία σας θα σας ζητηθεί απαραιτήτως να κάνετε login με τελικό σκοπό να μπορείτε να ελέγχετε τη πορεία της παραγγελίας σας μέχρι τη τελική αποστολή της και να επεμβαίνετε ανάλογα εάν χρειαστεί.  Σημειώνουμε, ότι σε καμία περίπτωση δεν ανακοινώνουμε τα στοιχεία σας σε άλλες εταιρίες που πιθανόν να σας ενοχλούν με άχρηστα μηνύματα.

 

Ε:  Πόσο γρήγορα στέλνετε τις παραγγελίες;

Α:  Μόλις λάβουμε μία παραγγελία, ελέγχουμε αρχικά εάν είναι διαθέσιμα όλα τα είδη που μας ζητούνται.  Εάν υπάρχει πρόβλημα στη διαθεσιμότητα κάποιου είδους ή ασυμβατότητα μεταξύ των ειδών που παραγγέλνετε, επικοινωνούμε μαζί σας τηλεφωνικώς για να επιλύσουμε ή διευκρινίσουμε τα θέματα.  Παραγγελίες που λαμβάνονται έως τις 12:00 το μεσημέρι αποστέλλονται αυθημερόν.  Με τα ΕΛ.ΤΑ. θα παραλάβετε μέσα σε 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες, ενώ με τις εταιρίες courier θα παραλάβετε το πολύ σε 2 εργάσιμες ημέρες στην ηπειρωτική Ελλάδα ή 3 εργάσιμες στη νησιωτική.

 

Ε:  Έχει περάσει πολύς καιρός και δεν έχω λάβει τη παραγγελία μου.  Τι να κάνω;

Α:  Μαζί με το μήνυμα της εκτέλεσης της παραγγελιάς, σας στέλνουμε και τον αριθμό της αποστολής του δέματος μέσω e-mail και sms.  Με αυτόν μπορείτε να το αναζητήσετε στα ΕΛ.ΤΑ. ή την courier.  Εάν υπάρξει πρόβλημα, ενημερώστε μας να βοηθήσουμε.

 

Ε:  Ποιοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν;

Α:  Μέσω του site μπορείτε να παραγγείλετε προϊόντα που θα πληρώσετε με μετρητά στο ταχυδρομείο ή την courier όταν θα τα παραλάβετε.  Μπορείτε ακόμα, εάν αυτό σας εξυπηρετεί, να καταθέσετε το ποσό της παραγγελίας σε κάποια από τις τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόμαστε πριν την αποστολή της παραγγελίας.  Θα πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να προηγηθεί επικοινωνία για τη πλήρη διαθεσιμότητα των είδών της παραγγελίας σας.  Δεχόμαστε, επίσης, τη πλειοψηφία των πιστωτικών καρτών, με τις οποίες προσφέρουμε και δόσεις με μικρή επιβάρυνση. 

 

Ε:  Τα προϊόντα που βλέπω στις σελίδες σας είναι άμεσα διαθέσιμα ή μήπως πρέπει να περιμένω να τα παραγγείλετε;

Α:  Το 90% των προϊόντων που βλέπετε στο site, υπάρχουν ήδη στην αποθήκη μας ενώ η προσωρινή τους έλλειψη συνήθως αναφέρεται.

 

Ε:  Ποιοι εναλλακτικοί τρόποι αποστολής των παραγγελιών υπάρχουν;

Α:  Εκτός των ΕΛ.ΤΑ. και των courier, μπορούμε να στείλουμε τη παραγγελία σας και με μεταφορική εταιρεία εφ’ όσον αυτό εξυπηρετεί.  Φυσικά, η παραγγελία θα πρέπει να έχει ήδη εξοφληθεί (στη περίπτωση της μεταφορικής ή άλλης courier από τις προεπιλογές του καλαθιού) και θα επιβαρυνθείτε το κόστος της μεταφοράς.

 

Ε:  Έψαξα στις σελίδες σας αλλά δεν βρήκα αυτό που ήθελα.  Μήπως το έχετε;

Α:  Καθώς είμαστε ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα στην Ελλάδα, διαθέτουμε πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων και πολλά από αυτά δεν υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας.  Ρωτήστε μας για οτιδήποτε ψάχνετε και ακόμα και αν δεν το έχουμε, ίσως μπορούμε να το παραγγείλουμε για σας.

 

Ε:  Πως μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;

Α:  Έχετε αρκετό χρόνο να ακυρώσετε μια παραγγελία με ένα e-mail ή τηλεφωνικώς στο 2310 46 56 93, μέχρι τις 13:30 της τρέχουσας ημέρας της παραγγελίας σας.  Και φυσικά δεν σας κοστίζει τίποτα.

 

Ε:  Πως μπορώ να επιστρέψω ένα είδος;

Α:  Μπορείτε να επιστρέψετε ένα είδος που δεν σας εξυπηρετεί ή δεν σας αρέσει με τα ΕΛ.ΤΑ. ή κάποια courier, μόνο εφ’ όσον δεν έχει χρησιμοποιηθεί, είναι στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία με την απόδειξη αγοράς και όλα τα τυχόν έντυπα που το συνοδεύουν.  Μόλις παραληφθεί, θα ελεγχθεί η κατάστασή του και σε περίπτωση που δεν είναι όπως θα έπρεπε, δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή.   Εφ’ όσον όλα είναι εντάξει, τότε μόνο προχωρούμε στην αλλαγή ή επιστροφή του. Είναι απαραίτητο να επικοινωνήστε μαζί μας πριν την αποστολή ενός αντικειμένου για να το περιμένουμε και να σημειώσουμε το τυχόν πρόβλημά του.  Στο δέμα επιστροφής θα πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να περιλαμβάνεται το ονοματεπώνυμό, το τηλέφωνό σας και το είδος του προβλήματος.

 

Σε περίπτωση επιστροφής του αντικειμένου, θα κατατεθεί σε λογαριασμό σας (ή τη πιστωτική σας κάρτα) το ποσό της αξίας του χωρίς τα έξοδα αποστολής ή επιστροφής που έχετε πληρώσει και αφαιρώντας αυτά που έχουμε πληρώσει εμείς – ακόμα και αν δεν τα έχετε επιβαρυνθεί (π.χ. είναι δωρεάν).

 

Ε:  Τι γίνεται με τα έξοδα επιστροφής ενός αντικειμένου;

Α:  Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν εσάς, εκτός εάν στάλθηκε κάτι εκ παραδρομής.  Σε περίπτωση αποστολής από εμάς λάθος ή αταίριαστου μεγέθους μίας στολής, ενός πτερυγίου, μάσκας κ.τ.λ., στην επόμενη αποστολή μας (του διορθωμένου μεγέθους) δεν θα χρεωθείτε με έξοδα αποστολής των ΕΛ.ΤΑ. 

 

Ε:  Τι εγγύηση δίνετε για τα προϊόντα που διαθέτετε;

Α:  Όλα τα προϊόντα που αγοράζετε από εμάς έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας διάρκειας ενός έτους, εκτός εάν ο κατασκευαστής ή η αντιπροσωπεία του στην Ελλάδα έχουν διαφορετική πολιτική.  Η εγγύηση δεν καλύπτει:

α.  όλα τα αναλώσιμα υλικά που είτε πωλούνται μεμονωμένα είτε είναι τμήμα ενός προϊόντος (π.χ. το λουράκι μίας μάσκας, η βέργα ενός όπλου ή το τζάμι μίας λάμπας),

β.  τα προϊόντα τα οποία χρησιμοποιούνται για διαφορετική χρήση από αυτή που έχει προβλέψει ο κατασκευαστής,

γ.  τα προϊόντα στα οποία έχει γίνει κακή χρήση, μεταφορά ή αποθήκευση.  ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ.

Για την ισχύ της εγγύησης, αρκεί το παραστατικό αγοράς, εκτός εάν ο κατασκευαστής ή ο αντιπρόσωπός του απαιτεί κάτι διαφορετικό.

 

Ε:  Τι να κάνω με ένα ελαττωματικό προϊόν που έχω αγοράσει από εσάς και βρίσκεται στην εγγύηση;

Α:  Επικοινωνήστε αμέσως μαζί μας μόλις ανακαλύψετε το πρόβλημα και ακολουθήστε τις οδηγίες μας (όπως και παραπάνω) για την επιστροφή του προϊόντος μαζί με αντίγραφο του παραστατικού αγοράς.  Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.  Η τελική απόφαση για τη κατάσταση του προϊόντος είναι δική μας.